.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه ستاد انتخابات محسن رضایی در مازندران؛
به کنج خزیدن غوغاسالاری، برابر منطق قوی دکتر رضایی
ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در مازندران دست همه رای دهندگان را برای کمک به رشد و توسعه کشور و برداشتن گامهای بلند در جهت فقرزدایی به گرمی می فشارد و از هرگونه کمک در برگزاری صحیح و بدون شائبه انتخابات استقبال می نماید.
به کنج خزیدن غوغاسالاری، برابر منطق قوی دکتر رضایی

مردم شریف ایران اسلامی یکبار دیگر شاهد توانمندیهای بی نظیر دکتر محسن رضایی در برابر پیروز مناظره با میرحسین موسوی و  مهدی کروبی بودند.

این پیروزی بزرگ و بی نظیر منطق بر غوغاسالاری مبارک باد. مردم فهیم خود باید شاهد باشند و کلاهشان را پیش خودشان قاضی نمایند که کاندیدای اصلح در این دوره کیست و اگر بدون حب و بغض برخورد نمایند باید به چه کسی رای بدهند.

امشب محسن رضایی نشان داد که صاحب برترین منطق و بالاترین اطلاعات علمی و فنی و اقتصادی در بین همه کاندیداها هستند و اگر انصافی در بین این کاندیداها وجود می داشت و در گفتار خود صادق بودند که برای پایان دادن به تحکم احمدنژادی و تک روی های بی منطق ایشان به میدان آمده اند، می بایست میدان را دو دستی تقدیم معمار اقتصاد نوین ایران اسلامی یعنی دکتر محسن رضایی بنمایند.

حال از صاحبان علم و اندیشه و درایت و مدیران فهیم و آزاده و متدینان و روحانیان فکور و متقی دعوت می شود برای نجات کشور از چنگال راست نمایی های احمدی نژادی و در غلطیدن به ورطه فلاکت اقتصادی و تضیعف کننده امنیت ملی به دکتر محسن رضایی رای دهند.

رای به دکتر محسن رضایی در واقع رای به اندیشه برتر و رای به ناجی کشور از هرج و مرج در چهار سال آینده است. مردم باید دریافته باشند که ادامه دولت احمدی نژاد یعنی درگیر شدن کشور با جنگ و تجربه کردن یک دوره رکود شدید اقتصادی و بحران های مالی خانمان برانداز.

مردم باید خود به جای پناه بردن به مهره های تجربه شده غیرکارآمد و تبعیت کنندگان از مدل دولتی کردن امور و سوسیالیستی کردن حکومت، به مدل اسلامی و انقلاب  اقتصادی دکتر محسن رضایی رای بدهند.

ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در مازندران همه آحاد ملت را به شرکت حداکثری در انتخابات و پرکردن صندوق های رای ، با رای پاک خود دعوت می نماید و به توصیه دکتر محسن رضایی با رمز مقدس " یا زهرا ، یا زهرا ، یا زهرا " بر سر صندوق های رای حاضر و هوشمندانه و قاطعانه فقط به دکتر محسن رضایی به خاطر قداست نام زهرای اطهر رای دهید.

جوانان به عنوان فرشتگان نجات ملت، بانوان به عنوان ستون های محکم حراست و حفاظت از حصن خانواده، اهل علم ودانایان به عنوان مشاوران امین دکتر رضایی در اداره صحیح امور باید خود را بر سر صندوق های رای برسانند و با دادن رای به محسن رضایی به اقتصاد ، آزادی و امنیت و استقلال کشور کمک نمایند.

ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در مازندران دست همه رای دهندگان را برای کمک به رشد و توسعه کشور و برداشتن گامهای بلند در جهت فقرزدایی به گرمی می فشارد و از هرگونه کمک در برگزاری صحیح و بدون شائبه انتخابات استقبال می نماید. رعایت اخلاق انتخاباتی شعار ما است و ما آرام بودیم ، آرام هستیم و آرام خواهیم بود و اعتقاد داریم خداوند به کمک شما مردم شریف و فهیم به ما یاری خواهد رساند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی
             در استان مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجويي حق طلب 19 خرداد 1388
نمي دانم آيا تصميم گيرندگان اصلي نظام در مجمع تشخيص مصلحت حضور دارند كه آقاي رضايي براي تمامي برنامه هايش مجمع تشخيص مصلحت نظام را خرج مي كرد. از شما تقاضا دارم تا حدود اختيارات و وظايف اصلي اين مجمع را براي ما بازگو كنيد تا بدانيم واقعاً انها چكاره اند.
در ضمن آقاي محسن رضايي آخر نفرمودند كه ايشان دور كشور را در دوران جنگ اداره مي كردند يا آقاي ميرحسين موسوي. البته به نظر من شايد هردو باهم مانند امروز كه با كمك يكديگر كمر به تخريب دولت بسته اند.
به نظر بنده اين حرف رضايي كه مي گويد ميانگين متوسط سالانه تورم در سال 1387 ، 25 درصد است درست مي باشد ولي ايشان خود اقتصاد دان هستند و مي دانند كه در بحران ناگهاني اقتصاد جهاني تورم را از 25 درصد به 15 درصد در حال حاضر رساندن كار كمي نيست. درحالي كه همين كشوراهاي حوزه خليج فارس كه هميشه چوب تورم كمشان را بر سرمان مي زديد ، رشد تورمشان صعودي مي باشد. در ضمن توجه داشته باشيد با اجراي كامل قانون مديريت خدمات كشوري نرخ تورم ز اين نيز پايين تر خواهد آمد ، براي مثال بنده تا كنون جمع درآمد كل حقوي پدرم 650000 تمان بوده است و الان حدود 750000 هزار تومان دريافت ميكند با اينكه نظام هماهنگ حقوقي كاملاً اجرا نشده و خانواده ما اين تغيير و پايين آمدن تورم را در سبد خريد كالاي خود احساس مي كند. بنابراين ما بايد اميدوار باشيم كه اي سير نزولي تورم همچنان ادامه يابد و چون منافع مردم و كشور مهمتر از اهداف حزبي و گروهي مي باشد.
saheb 19 خرداد 1388
سلام.جدا بهتون تبریک می گم.آقا محسن گل کاشت.حیف که نه طرحی داشت ونه برنامه.راستی ایشون که اینقدر دم از جوون و...میزنه لطفا قدری هم اطلاعات از جوون نخبه خودشون بدن تا ملت روشن شن.
نا شناس 19 خرداد 1388
واقعا دست مریزاد آقای دکتر حسابی روی احمدی نزاد رو کم کردین
hamtai 19 خرداد 1388
من آرزو مي كنم آقاي دكتر هميشه پاينده و سلامت باشند با منطق زيبايي برخورد نمودند كه حاميان ديگر كانديدا را هم تحت تاثير قرار داد.
جعفر قربان پور 19 خرداد 1388
با احترام ، برنده انتخابات : احترام ، فرهنگ ، متانت ، صبر ، برنامه ، تعهد ، تخصص ، تجربه ، صداقت و محبت نسبت به دیگر کاندیداها و مردم و برای مردم می باشد . برنده واقعی مردم هستند
رهگذر 19 خرداد 1388
چرا هیچ خبری از حضور پرشور مازنی ها در استفبال از دکتر احمدی نژاد نیست؟!!!!
ببخشید یادم رفته بود شما خبری که براتون صرف نداشته باشه نمی نویسین.
نا شناس 19 خرداد 1388
البته باید خدمت طرفداران احمدی نژادی عرض کنم که جمعیت خوبی برای استقبال از احمدی نژاد آمدند ولی آیا این افراد همان کسانی نیستند که بصورت گزینشی برای سالگرد ارتحال امام راحل (ره) به تهران برده شدند و از آنجا نیز با وعده اضافه کاری و حق ماموریت به اصفهان برده شدند. این همان جماعت هستند. اصفهان هم جمعیت خوبی بودند ولی از استان های دیگر. عوام فریبی بس است یه خورده خجالت بکشید که متاسفانه...
محمدرضا شالیکار 19 خرداد 1388
سلام.
اول توکل به خدا بعد توکل به رای و حمایت مردم ،احمدی نژاد 20میلیون رای دارد.
محمدرضا شالیکار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.